15 sfaturi și idei de marketing pentru firmele mici de avocatură si mediere

Fără îndoială că cea mai bună persoană care te poate sfătui într-o anumită privință este cea trecută deja prin ceea ce încerci tu să faci. Deci, cine știe cel mai bine despre marketing-ul pentru cabinetele individuale și firmele mici de avocați decât cei care fac asta în practică.

În acest sens, site-ul avocatie.ro  a compilat și prezentat 15 sfaturi și idei de marketing pentru avocați, aduse în discuție pe ABA’s Solosez, o listă de discuții din Statele Unite care adună peste 3000 de cabinete individuale și firme mici de avocați.

1. Ia masa de prânz sau cina cu avocați care practică în alte domenii și asigură-te că împarți/primești suficiente cărți de vizită pentru recomandări ulerioare reciproce.
Cross-sell. Când ai finalizat o lucrare pentru un client, adu-i aminte că ai experiență și în alte domenii ale dreptului. Amintește-i, fără a fi agresiv și a părea disperat, că poți să-l ajuți, pe el sau pe cunoștințele acestuia, și în alte domenii (eg. revizuirea contractelor, succesiuni, divorțuri etc.). Oferă clienților toate informațiile necesare despre firmă, deoarece aceștia sunt una din cele mai eficiente și mai ieftine surse pentru atragerea de noi clienți.
2. Asigură-te că toată lumea din clădire știe cine ești și care sunt domeniile tale în care practici avocatura.
3. Cere permisiunea clienților pentru a fi persoana de contact principală pentru orice problemă juridică din domeniul tău de practică. Lasă-i să știe că în cazul în care nu te poți ocupa personal de o anumită problemă, cunoști pe cineva care poate.
4. Adună informații din media despre afacerea clienților tăi și pune-te la punct cu ceea ce fac. Nu refuza niciodată o propunere de vizită a facilităților de producție și manifestă-ți interesul pentru asemenea vizite. Arătarea interesului amintește clienților că succesul lor este și succesul tău.
5. Trimite comunicate de presă. În special, ziarele locale și site-urile mici sunt interesate.
6. Anunță-i pe clienți despre o modificare legislativă despre care tu crezi că le poate afecta business-ul. Întotdeuna trimite un mail personalizat, de pe adresa ta, iar nu de pe una generică (eg. newsletter@, office@). De asemnea, nu folosi o listă de adrese care să permită vizualizarea de către destinatar a listei. O asemnea practică poate să contravină legii și trebuie evitată întrucât mailul poate fi marcat ca spam de server-ul destinatarului.
7. În fiecare luni dimineață așterne pe hârtie cinci activități de marketing pe care le vei realiza în timpul săptămânii.
8. Asigură-te că toată lumea din firmă și din familia ta știe în ce domenii practici și ce tip de clienți cauți. Tot personalul firmei trebuie să fie anunțat atunci când se câștigă un caz important sau când numele tău sau al firmei apare în mass media.
9. Așterne pe o hârtie un discurs de 30 de secunde despre descrierea practicii și memorează-l. Aceasta se numește “elevator speach”. Folosește-l ori de câte ori cineva întreabă, “În ce ești specializat?” Toată lumea din firmă trebuie să aibă o copie a descrierii.
10. Networking este un proces fără sfârșit. Este nevoie de o lungă perioadă de timp pentru a dezvolta și de a beneficia de pe urma contactelor.
11. Nu-ți cere niciodată scuze pentru dimensiunea firmei tale. Există motive foarte bune pentru care clienții apelează la cabinetele individuale sau la firmele mici de avocatură. Asigură-te că știi care sunt aceste motive. Accentuează punctele tale forte.
12. Dacă practici avocatura într-o formă asociativă, fă “cross-sell” împreună cu ceilalți avocați. De multe ori clienții nu știu de toate serviciile oferite de firmă. Discută cu colegii tăi pentru a oferi cât mai multe servicii juridice clienților.
13. Oferă obiecte durabile și de calitate (eg. pixuri, creioane, mape, blocnotesuri) pe care oamenii le folosesc frecvent, personalizate și cu datele tale de contact.
14. Identifică oamenii de presă care scriu despre domeniile în care practici. Propune-le să te includă în lista lor de specialiști în drept cărora le lansează întrebări punctuale. 15. Învață să le răspunzi prompt și să le traduci limbajul juridic pentru a apela la tine cât mai des. În schimb, tu vei fi menționat în articole citite de clienți sau potențiali clienți.
Sursa: avocatie.ro
(Visited 8 times, 8 visits today)

Sigur va mai intereaza si :

  • Cabinet Mediator BucurestiCabinet Mediator Bucuresti Cabinet Mediator Bucuresti Suntem o echipa de specialiști în drept ce urmărește să furnizeze clienților săi servicii de cea bună calitate la standardele internaționale ale […]
  • Drepturile copiilor la divortDrepturile copiilor la divort “Declaraţia Drepturilor Copiilor la Divorţ”: Următoarea este o versiune obişnuită a ceea ce se numeşte “Declaraţia Drepturilor Copiilor la Divorţ”: 1.  Dreptul de a fi trataţi ca […]
  • Obligativitatea sedintei de informare privind medierea pune probleme justitiabililorObligativitatea sedintei de informare privind medierea pune probleme justitiabililor Legea medierii a suferit, in ultimele luni numeroase modificari, cea mai recenta fiind faptul ca sedinta obligatorie de informare poate fi sustinuta si de judecatori, procurori, notari sau […]
  • Încredinţarea copiilor minori în caz de divorţÎncredinţarea copiilor minori în caz de divorţ Medierea este calea cea mai bună pentru un divorţ rapid, fără complicaţii,lipsit de elemente traumatizante. Divorţ prin mediere Am ajuns în pragul unui divorţ. Dorim să trecem uşor […]
  • Cum aduc clienti la mediereCum aduc clienti la mediere Cum aduc clienti la mediere este un subiect pe care il vom detalia intr-un curs de formare continua ce va fi anuntat pe acest site la momentul in care voi hotari ca este momentul sa il […]

Lasă un răspuns

Translate this site:
ADRESA:

BUCURESTI, STR IENACHITA VACARESCU NR 17 A SECTOR 4 BUCURESTI REPER HOTEL HOROSCOP - STATIA METROU UNIRII IESIREA BD DIMITRIE CANTEMIR - Pentru programare la o sedinta de mediere nu ezitati sa ne contactati la:
-Tel:0768.511.900

e-mail:

mediatormustateanu@gmail.com

Mediator Bucuresti

Birou de Mediator Petru Mustateanu a fost infiintat si isi desfasoara activitatea in baza prevederilor Legii 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator cu modificarile si completarile ulterioare, a Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de Mediere precum si a Hotararilor Consiliului de Mediere. Titularul biroului a fost autorizat ca mediator de catre Consiliul de Mediere prin Hotararea nr. 1923. DIN 15.04.2000. Birou de Mediator este prezent in Tabloul Mediatorilor emis de Consiliul de Mediere si publicat in Monitorul Oficial a Romaniei.

decembrie, 2016
L Ma Mi J V S D
« Noi    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Intrebarea mediatorului:

* Daca ati avea o problema ati prefera :

View Results

Loading ... Loading ...

PROGRAM MEDIERE BUCURESTI

MEDIATOR